Zlínský Práce v administrativě, hledám práci v administrativě
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Plat - 200 EUR - 600 EUR / týden
OSVČ / nezávislý pracovník; domácí / vzdálený
Hodiny - flexibilní (pracujte, kdy chcete a kolik hodin chcete)
Chcete více svobody a flexibility? Chcete si více času užít svůj život? Pracujte bez pevného harmonogramu!
Jako operátor textových zpráv budete odpovídat na zprávy v textové síti založené na fantaziích. Budete pracovat anonymně a vaše identita je chráněna.
Musíte mít alespoň 18 let
Musíte umět psát plynně česky
Potřebujete počítač nebo notebook
Potřebujete spolehlivé připojení k internetu
Potřebujete aktualizovaný osobní průkaz totožnosti (protože potřebujeme ověřit váš věk)
Nepotřebujete žádné předchozí zkušenosti
Než začnete, dostanete veškeré potřebné školení....
Nabídka
Administrativní asistentka, asistent
Co vás čeká:
-příprava podkladů pro provozní vedoucí
-administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování
Požadujeme:
-pečlivost, zodpovědnost, loajálnost
-znalost PC, EXEL, WORD
-komunikativnost, flexibilita
Nabízíme:
-stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu
-pracovní doba po-pá
- nástup ihned
- místo vhodné pro OZP
Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88
...
Nabídka
Už dávno jsme se rozhodli nebýt průměrným call centrem.
Svoji pozornost věnujeme individuálním požadavkům klientů, ale i zaměstnanců.
Základním důvodem, proč existujeme je, abychom našim obchodním partnerům dokázali poskytovat komplexní služby ? průzkumy trhu, průzkumy spokojenosti zákazníků, reklamační linky, správa pohledávek apod.
Naším specifikem je, že vždy pracujeme s existujícím seznamem klientů.
U nás dbáme na přátelskou atmosféru a spokojenost našich zaměstnanců i klientů.
U nás komunikujeme jenom se stávající zákazníky.
U nás pracujeme ve skvělém kolektivu v moderním prostředí.
Na starost budete mít:
? Řešení požadavků zákazníků
? Pasivní/aktivní telefonickou komunikaci s existujícími klienty. Podpora prodeje doplňkových produktů
Rádi nabídneme:
? Motivující finanční ohodnocení odpovídající dosaženým výsledkům
? Soulad pracovního a osobního života:
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Co neumíte, to Vás naučíme....
Nabídka
Společnost Vice než Karta, hledá na Plný pracovní úvazek administrativní pracovníka(ci). Pozice vedoucí sekretariátu. Podmínka vlastní Počítač, telefon, internet 24 hod denně, nadstandardní uživatelské schopnosti Word, Exel, Grafický editor. Práce převážně z domu. Nutnost komunikační schopnosti. I s ZTP z Pracovního Úřadu. Minimální vzdělání SŠ. Předcházející zkušenosti výhodou. Okres Kroměříž: Bystřice pod Hostýnem, Valašské Meziříčí, Vsetín a nejbližší okolí. Plat 12 000-35 000 Kč. Info + Životopis na email, PO-NE 8.00 – 17.00 hod.
Životopis, kreativitu, flexibilitu, ŘP-B, vlastní vozidlo. V prvních 2 týdnech intenzivní studium vnitřní struktury a marketinku firmy.
Předpoklad při dostatečném zapracování po 3 měsících, přidělení vlastní Franšízy. Zvýšení pracovních schopností do 6 měsíců. Navýšení platu až o 50%
...
Nabídka
Hledáme spolupracovníka/ci pro komunikaci s našimi německy mluvícími klienty. Práce je možná i z domova. Nutnost znalosti NJ slovem i písmem,práce na PC, řidičský průkaz výhodou. Věk nerozhoduje. Zájemci pište na e-mail: maxiomtrade@gmail.com...
Nabídka
Nabízíme volnou pozici - péče o klienty ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů pro okres Uherské Hradiště. Zkušenosti a praxe v oboru výhodou nikoli podmínkou. Vhodná i jako další příjem, nebo začátek kariéry pro absolventy SŠ i VŠ bez praxe! Nabízíme samostatnou a zajímavou práci, volnou pracovní dobu, vysoké provize, komplexní zaškolení a odborné vedení, možnost kariérního postupu, zázemí kanceláře a přátelský kolektiv....
Nabídka
Hledáme nové pracovníky pro práci v kanceláři.
Pracovní náplň: emailová komunikace, jednání s úřady, zajištění objednávek, přijímání a vyřizování vzkazů.
Místo nabízené práce: Zlín, Uherské Hradiště, Vsetín, Kroměříž
Nabízíme: kompletní zaškolení, zajímavé finanční ohodnocení,
možnost kariérního růstu,
zajímavá práce v příjemném kolektivu.
Zašlete nám svůj životopis, budeme Vás kontaktovat.
...
Poptávka
Jsem mladá žena bez závazků, časově flexibilní a hledám práci ( ne na ŽL!! ). Mám maturitu, také jsem absolvovala rekvalifikační kurz - Pracovník administrativy a nedávno také rekvalifikační kurz - Obsluha osobního počítače dle Sylabu ECDL (Word, Excel, Power Point, Internet, Outlook Express). Uživatelsky ovládám PC, mám mírně pokročilou znalost AJ, základní znalost účetnictví, znalost fakturace a píši na klávesnici všemi deseti prsty.
Jsem zodpovědná, spolehlivá, pečlivá, pracovitá, samostatná, loajální, komunikativní, mám organizační schopnosti a ráda se učím novým věcem.
Jelikož jsem v evidenci Úřadu práce ČR nepřetržitě déle než 12 měsíců, můžete získat od ÚP příspěvek na mzdové náklady maximálně ve výši 15000 Kč měsíčně po dobu až 6 měsíců.
V případě zájmu zašlu životopis s přehledem dosavadních pracovních zkušeností.
Děkuji za případné nabídky....
Nabídka
Naše společnost hledá nového kolegu/ni pro zajímavou, ale zodpovědnou práci v administrativě.Osobní pohovor podmínkou, ale zcela nezávazný.Lokalita Kroměříž,Zlín,Uherské Hradiště.Kontakt pro sjednání termínu pohovoru na daný telefon v době od 13.00 do 16.00 hod.každý den....
Nabídka
Rozšiřujeme náš pracovní tým v této lokalitě.
Práce řízená z domova, volná pracovní doba.
Zaškolení zajištěno. Napište...
Nabídka
Přijmeme na částečný pracovní úvazek pracovníka na pozici ASISTENT/KA PRODEJE A ÚČETNICTVÍ.
Požadujeme znalost práce na PC (Corel Draw, Photoshop - úprava fotografií, Excel, Word), znalost podvojného účetnictví a mezd (praxe min 1 rok), aktivní znalost AJ, ŘP B. Hrubý příjem 7000 Kč. Nástup v polovině května 2013.
...
Nabídka
Do svého týmu přijmu komunikativní osobu pro práci s klienty, vyřizování zakázek, objednávek a smluv. Práce především v kanceláři a po telefonu. Možnost výdělku 15 - 25000....
Poptávka
Mám zájem o práci/brigádu v administrativě v UH. Úspěšně jsem dokončila bakalářské studium na ekonomické škole, momentálně navštěvuji magisterské studium, kombinovaná forma (3 dny v měsíci dojíždím), taktéž ekonomické zaměření. Práce s PC, znalost MS Office, flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost. Při solidních nabídkách ráda zašlu CV, děkuji....
Nabídka
Do nově otevřené pobočky hledáme vhodné kandidáty na obsazení pozice administrativní pracovnice/sekretářka a vedoucí pobočky. V případě zájmu se obracejte na tel. číslo 731 487 455....
Poptávka
Nabízím vedení účetnictví,OSVČ,DPH,mzdy,dan.přiznání,sil.dan.Mám vlastní kancelář-...